reklama

Pán bloger neútočte na mňa, minuli ste cieľ. Všetko je inak. Mňa neočiernite.

Píšete o sebe, že ste novinár s viac ako 35 ročnou praxou, tak to by som od takého skúseného novinára očakával, že sa budete držať faktov, ale Vy si stále mýlite pojmy z dojmami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Skoro všade v diskusiách útočíte na mňa, že som bol v HZDS, že nie ste môj priateľ..., „že si takéto žoviálnosti mám nechať na zasadnutie politbyra. Napokon - pre koho iného, než pre bývalých boľševikov a házetdéesákov je príznačné prevracanie straníckych a názorových kabátov? A je mi jedno, či T. Bindas bol alebo nebol členom HZDS - vo funkcii poslanca bol za HZDS. Dnes je v SaS - ach, aké precitnutie :-) ! Je to komické.“

Pán bloger Droppa kliknite si teraz na www.bindas.eu  a zdržte sa jedovatého nálepkovania iných, a hlavne sa držte pravdy a faktov. Je ľahko bez faktov očierňovať a zhadzovať iných, to dokáže každý, aj Fico, ale dúfam, že on pre svoju žlčovú a toxickú politiku Vám nie je vzorom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže, aby ste už nemusel zabíjať Váš drahocenný čas v diskusiách o Bindasovi. Tu je pán novinár pár faktov.

Ako prvý, teda ešte dávno pred M. Kňažkom a budúcim prezidentom M. Kováčom som vystúpil v HZDS proti Mečiarovi a jeho praktikám, a na protest som z HZDS navždy odišiel.  po mojom odchode tu bola vražda Remiáša, únos prezidentovho syna, a diali sa tu iné kauzy, ale v tom čase som bol už dávno z HZDS preč, preto si odpustite tieto trápne a manipulačné diskusie.

Mnohí sa mi vtedy pán Droppa divili, že som odišiel z HZDS, a nevyužil takú historickú šancu, v ktorej som sa mohol poriadne nabaliť, veď potom ako som odišiel z HZDS sa tu na Slovensku začala „divoká privatizácia“, kde z večera do rána sa tu rodili veľkí milionári.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes môžeme povedať, že v tomto mojom veľkom životnom politickom teste som obstál, nič som nesprivatizoval, a tomuto veľkému pokušeniu som vtedy odolal. Svoje svedomie som nepredal ako iní, lebo som veril, že nikto nemôže byť šťastný z nešťastia iných. Škoda, že sa nedá spätne overiť, akoby ste v tom teste na mojom mieste obstál Vy.

Ako poslanec v Prahe som získal dôležité politické skúsenosti z veľkej politiky, a to rovno od A. Dubčeka, V. Havla, V. Klausa, M. Kováča a iných. Ako slovenský poslanec som pred hlasovaním o vzniku samostatného Slovenska dostával výhražné listy, že keď zahlasujem za vznik samostatného Slovenska, tak Slovensko padne na kolená, a príde o 6 mesiacov pýtať Čechov o pomoc. Ako slovenský poslanec som dostával výhražné listy, že ak Slovensko padne na kolená, tak tých čo hlasovali za rozdelenie, a teda vznik Slovenska budú vešať. O tom by ste mal pán Droppa písať vo svojich diskusiách, a nielen stále dokola o tom, že som bol krátku chvíľu v HZDS.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nedal som sa však zastrašiť. Prečo? Mal som silnú vieru, že Slováci a Slovenky nedajú Slovensku padnúť na kolená. Tak sa aj stalo. Preto pán Droppa ja sa nehanbím, za to, že vďaka nám poslancom v Prahe, sa ČSFR rozdelila tak kultúrne a civilizovane, že i dnes je Slovensko a Česko pre celý svet vzorom, a sme vo svete svetový unikát, lebo v bývalej Juhoslávii tiekla krv. Dôkazom toho je aj fakt, že naše vzťahy medzi Českom a Slovenskom sú lepšie, ako boli pred rozdelením. Pozrite sa pán Droppa čo sa dnes deje v Katalánsku.

Smutné je, že aj dnes sa na našom milovanom Slovensku nájdu stále aj takí, ktorí nám aj dnes nadávajú za vznik Slovenska, ale chápem, žiadny politik sa nemôže všetkým občanom zavďačiť. Pritom na druhej strane keď naše Slovensko víťazí vo futbale, v hokeji, či jazde Sagana, a Vlhovej, tak vtedy aj oni kričia Slovenskoooó…

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Droppa, preto vždy keď budete skandovať Slovenskoooó…, tak si spomeňte aj na Bindasa, lebo aj on hlasoval v Prahe za vznik nášho Slovenska. 

Na rozdiel od mnohých iných kandidátov som politicky čistý, a jasne proslovenský . Nemám za sebou žiadnu špinavú politickú kauzu, a preto sa nebojím ani blogovať, či inak sa verejne vyjadrovať. Nebol som ani v KSS, ani ŠTB, ako niektorí iní kandidáti.

To, že som bol krátku chvíľu v HZDS nič neznamená, dôležité je, že som nikoho neokradol ako iní, a hneď ako som zistil, že sa koná zlo, tak som z HZDS na protest vystúpil, a to ešte pred pánom Kňažkom, a pánom prezidentom Kováčom.

Preto sa pán Droppa radšej vo svojich diskusiách zamerajte na iných politikov, ktorí sú na rozdiel odo mňa naozaj toxickí, a neboli ani v HZDS. Všetky moje blogy predsa podporujú demokratickú opozíciu, preto nerozumiem prečo nepíšete o Ficovi a spol.

Radšej si pán Droppa prečítajte na www.bindas.eu aké vízie ponúkam Vám, a celému Slovensku, a možno potom mi aj Vy dáte svoj krúžok :) želám Vám všetko dobré pán Droppa.

Veď ako povedal pán prezident Masaryk: Demokracia je diskusia.

Prečo som sa rozhodol aj na nezvoliteľnom 109 mieste kandidovať, ako nečlen SaS, teda nezávislý kandidát?  Dnešný vývoj Slovenska ma šokuje. Preto som sa rozhodol bojovať proti červenej a hnedej bande, za silné a spravodlivé Slovensko pre všetkých.

Ak si priatelia myslíte, že toto „politické ZOO“ a tieto „politické zvieratá“ potrebujú veterinára, tak krúžkujte č.109 SaS Bindas:) 

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu