reklama

Tak týmto nechutným výstupom má prezident republiky opäť raz šokoval...

Útoky politikov na novinárov je treba zastaviť, kým je ešte čas. Prečo? Myslím si, že každý útok na slušných novinárov, je aj útokom na všetkých slušných občanov, a preto slušných novinárov je treba chrániť, a nie na nich útočiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Myslím si, že Český prezident Zeman to zas poriadne prehnal. Už pár dní sledujeme horor, keď údajne na veľvyslanectve Saudskej Arábie v Turecku bol zabitý novinár Džamál Chášukdží a jeho telo záhadne zmizlo.

Aj napriek tomu Český prezident Zeman novinárom vraj povedal: "Ja sa s vami rozlúčim tým, že mi pred chvíľou priniesli krásnu fotografiu na internete. Tá fotografia je krásna preto, že som na nej ja. Z tej fotografie vychádza bublina a tam je napísané: Mám rád novinárov, možno že ich pozvem na večeru na saudskoarabské veľvyslanectvo."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo k tomu dodať? Kedysi bol Zeman aj mojim kolegom poslancom, a pracovali sme v tom istom parlamente, dnes mi je ho naozaj ľúto. Myslím si, že Zeman ako hlava štátu, Zeman ako prezident, by si mal viac ako obyčajní občania uvedomiť, že: Človek ma zdobiť úrad, a nie úrad má zdobiť človeka. To je pán bývalý kolega Zeman pravda odveká.

Ako sa zdá, miesto a funkcia ešte nezaručuje a nedáva rozum. Prezident T.G. Masaryk, ktorého si na rozdiel od prezidenta Zemana vážim, sa asi obracia v hrobe.

P.S. Kedy už aj politik a prezident Zeman konečne pochopí, že útok na slušných novinárov, je aj útokom na všetkých slušných občanov a slušný štát, ktorého je dnes prezidentom?

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu