reklama

Môže sa aj obyčajný občan dostať bez peňazí do nášho parlamentu?

Priatelia, aj vy ste stále nerozhodnutí, a neviete koho budete nakoniec voliť? Vy nerozhodnutí, i vy s protestným hlasom máte ešte stále šancu zúčastniť sa naozaj historického volebného experimentu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Červené cunami sa blíži, a preto nastal priatelia čas uchádzať sa o každý váš ešte nerozhodnutý a protestný hlas. Prečo by ste ma mohli podporiť aj práve vy?

Štrajky a protesty sú jasným dôkazom beznádeje, a potvrdením neschopnosti tých, ktorí nám tu vládli. Je to jasný dôkaz toho, že tí čo na plagátoch "chránia Slovensko“, tak tí to Slovensko nevedia ochrániť ani pred štrajkom.

Nie je čas na rezignáciu, je čas na revolúciu, a preto nezraďme Slovensko, a poďme ho spolu podporiť vo voľbách

Mnohí moji neprajníci si konečne vydýchnu, lebo toto je môj posledný predvolebný blog. Zajtra je moratórium, a tí čo kandidujú musia ísť vzorom. Môj boj o vlasteneckú víziu Slovensko Krajina Kúpeľov, i boj o čistú politiku je tak na samom konci. Som rád, že mnohí z vás mi už vyjadrili podporu, a stále vás pribúda.Nezastavme sa však pred voľbami bratia, oni sa nestratia, a Slovensko neožije. Naša vlasť potrebuje vlastencov, vlastenecké vízie, a nie zlodejov a ich ďalšie kauzy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto otestujme spolu tu našu slovenskú volebnú demokraciu

Pravda je taká, že v celej histórii Slovenska sa ešte nikomu nepodarilo prekrúžkovať sa, z tak vysokého, a z tak nevýhodného čísla 126 až do parlamentu, (s pánom Matovičom sa to nedá porovnávať, lebo celá jeho kampaň bola o ňom, je naozaj všade, a okrem toho on dal do kampane až okolo 2 000 000 eur, a ja ani 1 cent.), ale aj tak podstupujem tento experiment, hoci je každému jasné, že tento súboj je naozaj od začiatku nerovný, lebo ísť obrazne povedané „dreveným nožíkom proti volebnému tanku“ je naozaj hazardom.

Išiel som do tohto nerovného súboja aj preto, že tak urobím dobrú službu aj pre našu slovenskú volebnú demokraciu. Prečo? Kandidujem v týchto voľbách ako obyčajný občan, ktorý ako nezávislý dostal šancu byť na kandidátke strany SaS. Preto v týchto voľbách poriadne otestujem tento náš volebný zákon, volebný systém i mieru našej slovenskej demokracie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na tomto volebnom „krúžkovacom“ experimente sa predsa jasne ukáže, či aj obyčajný občan, s víziou, ale bez peňazí, má v tomto našom demokratickom volebnom systéme vôbec šancu. Preto ako som už uviedol rozhodol som sa, že na svoju reklamnú kampaň nedám ani cent. Aj tých 2000 malých letákov, ktoré som rozdal som dostal od strany SaS zadarmo. Aj preto môžem čestne o sebe povedať, že nepatrím do „ligy závislých“. Som preto kandidátom na rozdiel od iných nezávislým a slobodným.

Lebo naozaj za mnou nie je žiadny sponzor, žiadna gorila, preto ste ma nevideli, ani v novinách, ani časopisoch, ani v televízií, ani na bilbordoch, čo je nakoniec dobre, lebo aspoň nevisím na ich niti, ako tí, čo tých sponzorov majú. Dokonca aj tie najčítanejšie blogy, sú často najčítanejšie aj preto, že sú podporované masívnou internetovou reklamou. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Úprimne sa teraz priatelia slobody a demokracie priznám, že sa uchádzam o váš každý nerozhodnutý a každý protestný hlas. Prečo? Lebo moja vízia a vlastenecký projekt Slovensko Krajina kúpeľov je až na 126 mieste a preto na rozdiel od tých vpredu budem potrebovať doslova každý váš krúžok, i každý váš hlas.

Nečakajte na zmenu - voľte zmenu

Môže sa nezávislý bloger so svojou vlasteneckou víziou Slovensko Krajina Kúpeľov prekrúžkovať až do parlamentu? Môže sa obyčajný občan, bez goríl, bez sponzorov, bez platenej reklamy, a bez toho, aby bol sústavne v tlači, v televízii, v rozhlase, na internete prekrúžkovať až do parlamentu? Určite veľmi ťažko. Takže som už dnes pripravený na všetko, aj na krutú volebnú prehru, lebo sa držím hesla, že radšej prehrám v súťaži o voliča čestne, akoby som mal v súťaži o voliča vyhrať nečestne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z mojich všetkých blogov viete, a aj dnes si ich môžete všetky preletieť, aký som, a aký nie som. Viem, že moje blogy sa nemohli páčiť všetkým, a rešpektujem to. Demokracia je predsa o diskusii, a ani ja nie som dokonalý, aj ja mám svoje chyby. Chcel som do tejto nudnej kampane priniesť niečo nové, a tak som ponúkol Slovensku svoju novú víziu viď. www.bindas.eu

To, že som sa rozhodol nedať do svojej reklamy ani cent znamená, že sa nespolieham na peniaze, ale spolieham sa na čestných voličov, ktorí nie sú zaslepení, a ktorí si nedali vymyť mozgy manipulačným politickým marketingom postavenom na klamstve, a preto dokážu svojou voľbou rozlíšiť „jadro od pliev“. Moja ponuka je predsa o tom, že už nemusíte voliť menšie zlo, ale môžete voliť väčšie dobro. Namiesto starej jalovej politiky môžete voliť novú vlasteneckú ekonomiku.

P.S. Možno tu moju aktivitu oceníte, a možno nie. Je to len na vás, či sa aspoň 1 hlas z vašej rodiny zúčastní tohto „krúžkovacieho“ experimentu.

Lúčim sa s vami, ďakujem vám, že ste to so mnou vydržali a prečítali si aj tento blog, a že ho možno aj vy budete zdieľať na svojom Facebooku, a tak pomôžete pri rozhodovaní aj iným nerozhodnutým.

Nezabudnite však na túto dobrú radu: Plienky a politikov treba veľmi často vymeniť. A to z veľmi podobného dôvodu.

Buďme však hrdí na seba, buďme hrdí na Slovensko, a jeho možnosti.Všetko dobré vám vo vašom živote želá Bindas

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu