reklama

Sú to len vtipy, alebo krutá slovenská realita?

Priatelia slobody a demokracie, často je to vtip, ktorý  nám povie o pravde v politike viac, ako veľký blog, či  kniha politika. Každý dobrý politický vtip je takým smiechom cez slzy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako je to s pravdou o politických nehnuteľnostiach?

Inzerát na nehnuteľnosti: „Kúpim hocijakú nehnuteľnosť, od hocijakého poslanca, ale len za cenu, ktorú uviedol vo svojom majetkovom priznaní.

Politické IQ

Stretnú sa 3 žraloci. Prvý žralok hovorí: Ja som včera zjedol Američana, bol taký tučný, že mi bolo celý deň z neho zle. Druhý žralok hovorí: Ja som včera zjedol Rusa, bol taký opitý, že som bol z neho celý deň opitý. Tretí žralok hovorí: To je nič. Ja som včera zjedol slovenského politika, a ten bol taký dutý, že som sa týždeň nemohol ponoriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dane, a čo máme za ne

Aký je rozdiel medzi telefónnym automatom a politikom? Do automatu vhodíš peniaze a môžeš rozprávať. Do politika vrazíš časť svojich daní, a môžeš tak akurát držať hubu.

Profesionálni zlodeji

Pred vchodom do parlamentu zaparkuje obyčajný občan Fero svoje auto. Odrazu za ním vybehne vrátnik a hovorí: „ Pane, tu nemôžete stať, tu chodia poslanci, ministri i premiér. Občan Fero odpovedá: „To mi nevadí, ja mám auto proti zlodejom poistené.“

Profesionálni klamári

Zoznamovací inzerát: Mám 45 rokov. Hľadám ženu k vážnemu zoznámeniu. Profesia: 15 rokov poslanec parlamentu. Vlastnosti: Usilovnosť, ochota ťažko pracovať, spravodlivosť , čestnosť, morálka, charakter a nekorupčné správanie isté. Odpoveď: Mám 30 rokov. Profesia: 15 rokov prostitútka. Vlastnosti: Panna, verná, oddaná, skromná a rodinne založená.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo je na tom najlepšie gorila?

Syn Roba sa pýtal: „Oci, čo je to tá politická relativita?“ Robo mu odpovedal: „Vopcháš gorile nos do zadku. Ona bude mať nos v zadku, aj ty budeš mať nos v zadku. Ale tá gorila bude na tom relatívne lepšie, ako ty.

Prečo sa klamať nakoniec nevyplatí?

Pýtali sa politika, či chce ísť do pekla, alebo do raja. Politik sa spýtal: „Kde je lepšie?“ Odpoveď znela: „V pekle je lepšie, lebo lepšie sa tam žije.“ Politik: „Tak chcem ísť do pekla.“ Prišiel politik do pekla a tam ho dali rovno do horúceho oleja. Politik začal kričať: „Vy ste ma oklamali!“ Odpoveďou mu bolo: „Robili sme len to, čo ste robili v politike vy nám.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vplyv politiky na životnú úroveň

Teroristi nám oznámili, že žiadny útok na Slovensko nechystajú. Ich analytici totiž veľmi skoro zistili, že po likvidácii vlády i parlamentu , by sa životná úroveň obyčajných občanov zvýšila na trojnásobok.

Bonus: Zlatá rada všetkým voličom pravice i ľavice, pred marcovými voľbami: Plienky a politikov treba veľmi často vymeniť. A to z veľmi podobného dôvodu.

P.S. Preto priatelia v marcových voľbách podporte seba, a voľte novú slovenskú ekonomiku, viac na www.bindas.eu

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu