reklama

Nie je toto predvolebný podfuk?

Neuveríte, čo všetko sa vám môže stať v tejto krajine Slovensko, kde slová niekedy naozaj neznamenajú nič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Najhoršia kombinácia v tomto štáte je moc bez pravdy, a pravda bez moci. Oni majú mediálnu moc, a preto ich uvidíte všade, na bilbordoch, na plagátoch, v časopisoch, novinách, v internetových reklamách i v televízii. 

Všade tam však mňa, a moju pravdu neuvidíte. Za mnou nie sú žiadni sponzori, preto sa môžem brániť voči ich arogancii len týmto jedným blogom. Viem, a uvedomujem si to, že je to nerovný súboj, nie je to fér, ale ja nie som zlodej.

Myslím si však, že pravdu mám ja, a nie oni. To, že nemám žiadnych sponzorov má však 1 veľkú výhodu, nebudem visieť na ich niti, ako tí, čo tých sponzorov majú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako som sa mohol stať ľahko zlodejom?

Prečítajte si môj osobný predvolebný príbeh a neuveríte, čo ho sú schopní tí, ktorí vám v predvolebnej kampani z novín, časopisov, plagátov, bilbordov, televízie i rozhlase hovoria o hrdosti a slušnosti. Keby to urobili v škole, tak pri opisovaní by dostali päťku, prepadli by, a nikto by im to netoleroval. Nedostanú sa však aj vďaka tomu do parlamentu?

Aby som nebol v jednej osobe aj žalobcom, aj sudcom napíšem len to, čo sa mi stalo, a vy si vytvorte na to svoj názor, a rozhodnite, či to nie je voči mne predvolebný podfuk.

Tu sú fakty: Najprv som ešte pred samotnou predvolebnou kampaňou napísal e knihu „Lekcie z demokracie“, v ktorej som už dávno písal o tom, že Slovensko sa má stáť krajinou kúpeľov, a tú víziu som dal na svoj web www.bindas.euuž od roku 2007. Potom som o tej vízii písal aj prvé blogy a to už 9.9.2014 viď. Napr.:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://blogy.hnonline.sk/bindas-tibor/prestanme-plytvat-bohatstvom-a-zbohatneme-vsetci-cast-2

Blížili sa nové voľby, nekandidoval som ešte v SaS, a pretože táto vízia je národná a naozaj slovenská, tak som ju ešte pred začiatkom predvolebnej kampane zaslal aj SNS, nech sa ukážu akí sú národovci, či podporia túto národnú víziu. Dňa 13.5.2015 som dostal od predsedu SNS túto odpoveď: „Ďakujem za víziu mám svoju.“ 

Okrem toho som blogoval o vízii Slovensko Krajina Kúpeľov na blogoch ďalej napr.:

https://dennikn.sk/blog/nemate-koho-volit-tak-volte-ekonomiku-nie-politiku-zaverecny-3-diel/

Šok pre mňa nastal, keď som si prečítal 23.1.2016 tieto 2 linky:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

http://www.sns.sk/aktuality/andrej-danko-slovensko-moze-byt-krajinou-tisicich-pramenov/

http://www.sns.sk/aktuality/andrej-danko-kupelnictvo-moze-pozdvihnut-slovensko/

Nie je toto zrada, a jasné opisovanie?

Okrem toho, keď Anton Hrnko, podpredseda SNS, odpovedal na otázky v médiach, tak som mu zaslal túto otázku: „ Prečo používate vo svojej kampani moju víziu Slovensko Krajina Kúpeľov viď. www.bindas.eu? (16.02.2016 10:28) Odpoveď: Máte na to copyright?“ Keď je pravda to, čo tvrdí A. Hrnko v celej svojej odpovedi, tak prečo sa o tejto vízii nediskutovalo už dávno? Keď už mali tu politickú moc v rukách, i tu víziu už dávno predo mnou, tak prečo z nej nič doteraz nezrealizovali? Prečo je cestovný ruch, a kúpeľný turizmus na našom Slovensku stále na poslednom mieste? Prečo keď nám vládli, a mali moc i prostriedky na podporu podnikania v cestovnom ruchu, tak to nevyužili na zreálnenie tejto vízie? Prečo keď nám vládli, a mali politickú moc, tak nevyužili eurofondy na podporu podnikania a výstavbu nových kúpeľov?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako som sa mohol ľahko stať nakoniec zlodejom ja?

Najprv som bol rád, že sa o rozvoji kúpeľníctva začalo diskutovať, ale keď ma niektorí začali urážať, a obviňovať ma, že to som ja SNS ukradol tu víziu, tak to už naozaj nebolo fér. Mám predsa jasne dôkazy a fakty o tom, že som tú víziu ešte pred kampaňou ponúkol SNS, a predseda tu moju víziu rázne odmietol, a potom dôkazom sú aj moje blogy, i moja kniha „Lekcie z demokracie“, kde tá vízia je na www.bindas.eu dostupná už od roku 2007.

Priatelia, čo by ste potom všetkom na mojom mieste urobili vy?

Môžem sa ubrániť proti tomu „predvolebnému tanku“, týmto „dreveným nožíkom“, teda týmto jedným blogom, ktorý si prečíta pár ľudí, keď oni majú reklamu všade? Určite je ich plno aj vo vašom meste, a hovoria vám zo svojich plagátoch o hrdosti a slušnosti. Nenaštvalo by to aj vás priatelia, keby ste dopadli tak, ako ja? Nebola to voči mne krivda?

Preto, keď si myslíte, že to bolo voči mne naozaj nespravodlivé a neférové, tak tou poslednou šancou ste priatelia vy. Zdieľajte tento blog aj na svojom Facebooku, nech ani iní vidia, čo sa tu deje. Ďakujem.

P.S. „Keď sa nespravodlivosť stane zákonom, odpor sa stane povinnosťou.“ T. Jefferson

Tieto voľby budú naozaj tesné, a rozhodne v nich každý váš hlas

Preto, keď si myslíte, že to naše „politické ZOO“ naozaj potrebuje aj veterinára, ta vám priatelia slobody a demokracie ďakujem za váš hlas, a voľte SaS. Tu v SaS máte predsa 100% istotu, že váš modrý hlas nakoniec nesčervenie, lebo ako vidíte tých „politických chameleónov“ je v našej politike stále dosť. Priatelia aj v týchto marcových voľbách by sme si všetci mali uvedomiť, že život je ako Ferrari, je drahý a rýchly, a preto nestraťme ďalšie 4 roky politických podfukoch a kauzách.

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu