reklama

Diskusný príspevok, z ktorého ma mrazí

Pán minister, tak toto som po svojom zverejnení blogu nečakal. Vec je podľa zverejneného príspevku vraj veľmi vážna, prosím, vyjadrite sa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Pozrel som si diskusie k môjmu predošlému blogu s názvom: Chce pán minister zo Slovenska urobiť policajný štát?, a to čo je v diskusnom príspevku s názvom „Som policajt a suhlasim s Vami...“ ma naozaj zamrazilo. Pán minister, je naozaj pravda, čo sa tam píše, že korupcia v polícií začína už prijímaním do polície? Podľa mňa, si našimi daňami platíme políciu aj preto, aby odhaľovala a ničila 3K - Korupciu, Klientelizmus a Kriminalitu. Tak ako je to?

Veď Policajný zbor má plniť tieto úlohy:
a) spolupôsobí pri ochrane základných práv a slobôd, najmä pri ochrane života, zdravia, osobnej slobody a bezpečnosti osôb a pri ochrane majetku, 
b) odhaľuje trestné činy a zisťuje ich páchateľov, 
c)spolupôsobí pri odhaľovaní daňových únikov, nezákonných finančných operácií, legalizácie príjmov z trestnej činnosti a financovania terorizmu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepochybujem o tom, že je v polícii určite veľa čestných policajtov, ktorí sa do polície dostali čestne, ale je naozaj pravda, čo sa píše v diskusnom príspevku:„Som policajt a suhlasim s Vami...“? Dokonca je tam aj žiadosť o pomoc obyvateľov tohto štátu. Preto, ako to v tej našej polícii pán minister nakoniec vyzerá? Dúfam, že nielen mňa, ale aj čitateľov týchto blogov, to bude určite zaujímať.

P.S. Dobrým škodí, kto šetrí zlých. P. Syrus


 

Tibor Bindas

Tibor Bindas

Bloger 
  • Počet článkov:  96
  •  | 
  • Páči sa:  0x

www.bindas.eu"3M" Moc Morálnym Múdrym a Slovensko bude silné a spravodlivé pre všetkých. Moje blogy sú moje podozrenia, hodnotové súdy, fikcie i satira na veci verejne. Sú písané vo verejnom záujme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu